Logo

Služba kabineta gradonačelnika

Ova Služba vrši sljedeće poslove:

  • izvršava i osigurava izvršavanje zakona, drugih propisa i općih akata;
  • stara se o realizaciji planiranih budžetskih sredstava;
  • prati stanje u oblasti za koju je organizovana, poduzima mjere za koje je ovlaštena i predlaže odgovarajuće mjere nadležnim organima;
  • analizira, inicira i priprema prijedloge propisa iz svoje nadležnosti;
  • organizuje i vrši sve stručne i administrativno – tehničke poslove za potrebe rada gradonačelnika;
  • priprema sjednice Savjeta gradonačelnika, vodi zapisnik i obezbjeđuje realizaciju zadataka utvrđenih na Savjetu;
  • ostvaruje saradnju sa pomoćnicima gradonačelnika u cilju blagovremene izrade općih i pojedinačnih akata;
  • vodi evidenciju i čuva originale propisa i općih akata koje donosi gradonačelnik i stara se o njihovom blagovremenom objavljivanju u službenom glasniku;
  • prati i obezbjeđuje realizaciju odluka i zaključaka Gradskog vijeća koji se odnose na Gradonačelnika;
  • ostvaruje saradnju sa pomoćnicima gradonačelnika koji rukovode službama za upravu i stručnim službama da blagovremeno izrađuju propise i druge opće akte o pitanjima iz nadležnosti službi i utvrđuje konačne tekstove tih propisa i općih akata koje donose Gradonačelnik ili Gradsko vijeće;
  • inicira i učestvuje u izradi planova, programa i projekata iz djelokruga rada Grada;
  • ostvaruje stalnu saradnju sa Službom za poslove gradskog vijeća u svim pitanjima koja se odnose na obaveze Gradonačelnika prema Gradskom vijeću i preduzima mjere za blagovremeno izvršenje;
  • uspostavlja saradnju sa kantonalnim i gradskim organima uprave i drugim organima, Policijskom upravom, međunarodnim organizacijama i drugim subjektima u svim pitanjima koja se odnose na rad Gradonačelnika;
  • organizuje prijem stranih i domaćih delegacija, privrednih društava, građana i nevladinih organizacija koje prima Gradonačelnik;
  • vrši kabinetske protokolarne, operativno-tehničke i druge poslove za potrebe Gradonačelnika;
  • vrši poslove preispitivanja sistema upravljanja kvalitetom da bi obezbijedilo stalnu pogodnost, adekvatnost, efektivnost i usaglašenost sistema sa strateškim usmjerenjem;
  • na temelju izvještaja i planova/programa rada službi izrađuje sveobuhvatne izvještaje te periodične i godišnje informacije i analize iz djelokruga rada Gradonačelnika i Službe za poslove Kabineta Gradonačelnika;
  • obavlja poslove informisanja javnosti na principima zakonitosti i transparentnosti;
  • prati rad i prikuplja podatke o radu svih službi, Gradonačelnika i Gradskog vijeća koji su potrebni za informisanje javnosti o njihovim aktivnostima i u saradnji sa rukovodiocima službi i Gradonačelnikom informiše javnost;
  • obavlja poslove prezentacije aktivnosti Gradonačelnika i Gradskog vijeća, odnosno kontakte sa javnošću, u svrhu davanja jedinstvenih informacija o radu Grada;
  • vrši obradu tekstova i tehničku pripremu za objavljivanje u Informativnom biltenu Grada, na WEB stranici, internetu i publikacijama koje izdaje Grad Konjic;
  • organizuje press konferencije i intervjue Gradonačelnika, kao i njegovo gostovanje u medijima;
  • priprema i organizuje emisije za medije sa temama iz Grada, te sačinjava i čuva elektronske zapise;
  • na adekvatan način priprema i osigurava objavljivanje određenih informacija o radu organa, u cilju ostvarivanja odnosa s javnošću;
  • informiše javnost o radu svih službi, osim kada za pojedinačno istupanje u javnosti gradonačelnik iznimno ovlasti lice iz pojedine službe;
  • priprema i organizira aktivnosti u oblasti saradnje sa medijima;
  • izrađuje, uređuje i lektoriše biltene i informacije gradskih službi, kao i sve propise i druge materijale koji se dostavljaju Gradonačelniku i Gradskom vijeću na razmatranje i usvajanje;
  • iskazuje potrebe i učestvuje u procesu javnih nabavki iz nadležnosti Službe;
  • učestvuje u procesu izrade strategije razvoja grada i definiranja strateških pravaca i prioriteta razvoja;
  • vrši kontrolu dokumenata i podataka prema zahtjevu međunarodnog  ISO standarda;
  • stara se o provođenju politike utvrđene Strategijom razvoja Grada;
  • izrađuje izvještaje te periodične i godišnje informacije i analize iz djelokruga Službe;
  • obavlja i sve druge stručne i druge poslove koji se odnose na pitanja iz nadležnosti Službe, kao i poslove koje odredi gradonačelnik
  • vođenje poslovnih procesa vezanih za promociju grada kao lokaliteta povoljnog za ulaganje i privlačenje domaćih i inozemnih investitora,
  • pripremu i provedbu gradskih razvojnih projekata, kandidiranje na natječaje domaćih i međunarodnih institucija,
  • praćenje realizacije budžetskih sredstava
Copyright Općina Konjic Maršala Tita br. 62 88400 Konjic Tel.: +387 36 712 200 centrala Fax: +387 36 729 813 email: grad.konjic@konjic.ba web: www.konjic.ba