Potpisivanje ugovora između neformalnih grupa i Fondacije Mozaik

Dana 19.aprila 2019 u prostorijama Općine Konjic potpisani su ugovori između neformalnih grupa i Fondacije Mozaik. Omladinska banka pruža finansijsku podršku za realizaciju ovih projekata.Projekti koji su podržani:
-Mikrobiznis-Suvenirnica/Srebrarnica -Aldin Džino
-Osvjetljivanje pješačkih staza- Senid Herić 
-Sito i rešeto-Enis Čomor
-Uredimo našu okolinu-Almina Mašić i Amar Tucaković
-Edukacija kao motivacija-Ilhana Špago
Ugovori počinju sa realizacijom od prvog maja 2019 godine.
Novi javni poziv za nove projekte,koji će biti podržani od Omladinske banke, je otvoren od 18.04 do 09.05.2019 godine.

Čestitka u povodu 15.aprila-Dana Armije RBIH

U povodu obilježavanja 15. aprila - Dana Armije Republike Bosne i Hercegovine, svim pripadnicima Oružanih snaga Bosne i Hercegovine, članovima porodica šehida i poginulih boraca,
ratnim vojnim invalidima, demobilisanim borcima i veteranima Armije RBiH, kao i svim građanima općine Konjic upućujemo iskrene čestitke.

 

                                        NAČELNIK OPĆINE                                                             PREDSJEDNIK OV

                                        EMIR BUBALO                                                                     IBRO HALILOVIĆ

Posjeta NJ.E. Hans Brattskar ambasadora i stalnog predstavnika Norveške pri UN-u sa delegacijom iz Norveške i predstavnicima BHMAC-a deminerskom radilištu "MSP Trusina"

Dana 11. 4. 2019. godine, NJ.E. Hans Brattskar ambasador i stalni predstavnik Norveške pri UN-u sa delegacijom iz Norveške i predstavnicima BHMAC-a (regionalni ured Sarajevo) posjetili su deminersko radilište “MSP Trusina” – BHMAC ID-059, u blizini sela Trusina, MZ Neretvica - općina Konjic. 
Ispred Općine Konjic NJ.E. Hansa Brattskara ugostio je načelnik općine Konjic g-din Emir Bubalo, sekretar Općine Konjic g-din Fadil Tatar, pomoćnik načelnika za civilnu zaštitu i vatrogastvo g-din Husein Hodžić kao i uposlenici Službe za civilnu zaštitu i vatrogastvo Općine Konjic.
Podsjećamo Program humanitarnog razoružanja Norveške narodne pomoći u Bosni i Hercegovini (NPA) je 11. 3. 2019. godine započeo sa provođenjem protuminskih aktivnosti na lokalitetu Trusina, općina Konjic, pod nazivom "MSP Trusina" u saradnji sa BHMAC-om. 
Pošto je riječ o projektu humanitarnog karaktera, predstavnici Norveške narodne pomoći u BiH će tokom trajanja aktivnosti održavati stalni kontakt sa lokalnim stanovništvom, u cilju kontinuiranog prikupljanja novih informacija, te upoznavanja lokalnog stanovništva sa svim planiranim aktivnostima koje će se provoditi.
S obzirom da se radi o površini od ukupno 1.264.151,64 metara kvadratnih koja je sumnjiva na mine i ostala eksplozivna sredstva predstavnici Norveške narodne pomoći u BiH će nastojati kontaktirati sa što više osoba koje su bile stacionirane na ovim prostorima tokom rata, kako bi od njih dobili neke nove informacije o naznakama miniranosti terena na lokalitetu Trusina, općina Konjic.
Na samom početku posjete g-din Braco Pandurević ispred Norveške narodne pomoći u BiH se obratio prisutnim gostima i upoznao ih o detaljima provođenja protuminskih aktivnosti na deminerskom radilištu “MSP Trusina” – BHMAC ID-059.
Prisutnim gostima i novinarima su se također obratili NJ.E Hans Brattskar , načelnik općine Konjic g-din Emir Bubalo, kao i g-din Šaban Sejfić šef regionalnog ureda BHMAC-a Sarajevo, koji su se osvrnuli na značaj ovog projekta, posebno za lokalno stanovništvo, kao i na projekte deminiranja na području cijele Bosne i Hercegovine sa nadom da će se proces deminiranja završiti u skorijoj budućnosti.


Obavještenje o usvajanju Programa Ministarstva privrede koji se odnosi na subvencije privatnim preduzećima i preduzetnicima

Na 102. sjednici Vlada Hercegovačko – neretvanskog kantona je, nastavljajući aktivnosti na podršci preduzetništvu u HNK, usvojila Program Ministarstva privrede koji se odnosi na subvencije privatnim preduzećima i preduzetnicima, za što će biti utrošeno  1.100.000,00 KM. Ministarstvo privrede će raspisati Javni poziv za prikupljanje zahtjeva za dodjelu bespovratnih sredstava i to za sufinansiranje preduzetnika početnika u iznosu 120.000,00 KM, tehnološki razvoj u iznosu  860.000,00 KM i poticaje obrtima, starim i tradicionalnim djelatnostima u iznosu 120.000,00KM.

JAVNI KONKURS za izbor i imenovanje direktora Javne ustanove Dječije obdanište „Zulejha Begeta“ Konjic

JAVNA USTANOVA DJEČIJE OBDANIŠTE

„ZULEJHA BEGETA“ K O NJ I C

-UPRAVNI ODBOR-

 

Na osnovu člana 47. i 48. Zakona o predškolskom odgoju (“Službene novine HNK” broj 5/2000 od 07.08.2000.godine), članova 38. Pravila Javne ustanove Dječije obdanište “Zulejha Begeta” Konjic i člana 9. Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji i načinu rada Javne ustanove Dječije obdanište “Zulejha Begeta” Konjic i odluke Upravnog odbora Javne ustanove Dječije obdanište “Zulejha Begeta” Konjic broj 92/2019 od 26.03.2019. godine, Upravni odbor raspisuje:

 

JAVNI KONKURS za izbor i imenovanje direktora Javne ustanove Dječije obdanište „Zulejha Begeta“ Konjic

 

  1. Raspisuje se javni konkurs za izbor i imenovanje direktora Javne ustanove Dječije obdanište „Zulejha Begeta“ Konjic.

 

  1. Za radno mjesto pod rednim brojem 1. pored općih uslova predviđenih Zakonom može biti imenovana osoba koja ispunjava i posebne uslove za odgajatelja ili stručnog saradnika (pedagog, psiholog, defektolog, logoped, socijalni radnik.) i to:

- VSS/VŠS ( ili prvi ciklus bolonjskog sistema studija koji se vrednuje sa 180 ili 240 ECTS bodova)

- da ima najmanje 3 ( tri ) godine rada u djelatnosti predškolskog odgoja  ili najmanje 5 ( pet ) u društvenim djelatnostima.

-  položen stručni ispit

 

  1. Kandidati su uz potpisanu prijavu na konkurs dužni dostaviti dokaze o ispunjavanju uslova (orginal ili ovjerene kopije dokumentacije) kako slijedi:

- biografija sa adresom i kontakt telefonom,

- univerzitetska diploma,

- potvrda ili uvjerenje kao dokaz o trazenoj vrsti i duzini radnog iskustva

- uvjerenje o položenom stručnom ispitu,

- uvjerenje o državljanstvu ( ne starije od 6 mjeseci),

- izvod iz matične knjige rođenih.

 

Direktor se bira na period od 4 ( četiri ) godine uz mogućnost ponovnog imenovanja.

 

Konkurs ostaje otvoren 15 ( petnaest ) dana od dana objave konkursa.

Nepotpune i neblagovremene prijave se neće uzeti u razmatranje.

 

Kandidat koji bude izabran na mjesto direktora dužan je dostaviti ljekarsko uvjerenje i uvjerenje da se protiv njega ne vodi krivični postupak u roku od 15 ( petnaest ) dana od dana imenovanja.

 

Prijave se dostavljaju putem pošte na adresu:

Javna ustanova Dječije obdanište „Zulejha Begeta“,

Omladinska 3/A 88400 Konjic,

sa naznakom „za konkursnu komisiju“.

 

PREDSJEDNIK UPRAVNOG ODBORA,

Husein Hodžić s.r.

JAVNI POZIV za prodaju poljoprivrednog zemljišta u privatnom vlasništvu

Broj: 08-26-276/19

Konjic, 27.03.2019. godine

Na osnovu člana 102. Zakona o poljoprivrednom zemljištu (Službene novine Federacije BiH broj 52/09), Zakona o poljoprivrednom zemljištu HNK i člana 38. Statuta Općine Konjic (Službeni glasnik Općine Konjic 4/11, 6/11) Načelnik Općine Konjic donosi,

JAVNI POZIV

za prodaju poljoprivrednog zemljišta u privatnom vlasništvu

 

I PREDMET JAVNOG POZIVA

1. Predmet javnog poziva je prodaja poljoprivrednog zemljišta 3. bonitetne kategorije u privatnom vlasništvu na području Općine Konjic, u katastarskoj općini Donje Selo i to:

  - č. broj 150/4, zvana Žanj, u naravi voćnjak 1. klase, površine 574 m²;

  - č. broj 150/3, zvana Žanj, u naravi njiva 4. klase, površine 1881 m²;

  - č. broj 150/5, zvana Žanj, u naravi pašnjak 3. klase, površine 555 m²; sve upisano u ZK uložak 100, K.O. Donje Selo, sa cijenom od 4,00 KM/ m².

2. Privatno poljoprivredno zemljište će se prodati po pravu prvenstva kupovine prema članu 103. Zakona o poljoprivrednom zemljištu (Službene novine Federacije BiH broj 52/09).

3. Javni poziv se objavljuje na osnovu pismene izjave potencijalnog kupca o prihvatanju ponude i učestvovanju na Javnom pozivu.

 

II USLOVI ZA KUPOVINU

Pravo sudjelovanja na Javni poziv imaju fizičke i pravne osobe koje podnesu pismene ponude.

Prijava na Javni poziv za kupovinu poljoprivrednog zemljišta mora sadržavati:

  1. Prijavu za kupovinu poljoprivrednog zemljišta u privatnom vlasništvu koja sadrži naziv, odnosno ime i prezime, adresu i jedinstveni matični broj kupca, podatke o zemljištu koje kupuje (katastarsku općinu, katastarsku česticu i površinu), visinu ponuđene cijene, izraženu u konvertibilnim markama i status podnosioca prijave,
  2. Kopiju lične karte
  3. Izjavu o prihvatanju ponude i učestvovanju na Javnom pozivu,
  4. Ovjerena Izjava kojom se potvrđuje kontinuitet poljoprivredne proizvodnje sa kratkim opisom namjene korištenja poljoprivrednog zemljišta.

 

III PRVENSTVO PRAVA KUPOVINE

Prvenstvo prava kupovine imaju fizičke i pravne osobe koje su učestvovale na Javnom pozivu i to slijedećim redosljedom:

  1. Suvlasnik
  2. Članovi najuže porodice: supružnici, djeca, roditelji, braća i sestre,
  3. Porodično poljoprivredno gazdinstvo u istoj katastarskoj općini (član gazdinstva, ako je osposobljen i stručno obrazovan za obavljanje poljoprivredne djelatnosti, kao glavne djelatnosti i njegov je izvor sredstava za život te dohodak za ostale članove domaćinstva, izjava da će zemljište koristiti sami ili uz pomoć drugih lica ili osigurati korištenje putem zakupa, što dokazuje predugovorom o zakupu),
  4. Općina na području na kojem se nalaze nepokretnosti, ako će usmjeriti zemljište za daljnje korištenje za primarnu poljoprivrednu proizvodnju,
  5. Poljoprivrednik upisan u registar poljoprivrednih proizvođača čije zemljište koje on ima u vlasništvu, zakupu ili ga obrađuje na drugom osnovu, graniči sa zemljištem koje se prodaje,
  6. Poljoprivredna zadruga
  7. Osobe koje se prijave na Javni poziv imaju prvenstvo prava kupovine prema utvrđenom redoslijedu, uz uslov da prihvate najvišu cijenu postignutu Javnim pozivom od strane ponuđača koji ispunjava uslove natječeja. Ako više ponuđača imaju jednake uslove, poštujući redoslijed, prednost se daje osobi kojoj je to osnovna djelatnost.

 

IV DOSTAVLJANJE PONUDA I ROKOVI

Pismene ponude sa pripadajućim dokazima i prilozima dostavljaju se zatvorenim kovertama, poštom, preporučeno ili se predaju lično na protokol Općine Konjic na adresu „Općina Konjic – Komisija za provođenje Javnog poziva za kupoprodaju poljoprivrednog zemljišta“, s naznakom na koverti: Ponuda za kupovinu poljoprivrednog zemljišta „K.O. Donje Selo“.

Krajnji rok za pristizanje ponuda je 12.04.2019. godine, do 10:00 sati.

Otvaranje ponuda obavit će se javno, istoga dana sa početkom u 11:00 sati.

Neblagovremene i nepotpune ponude neće se uzeti u razmatranje. Odluku o izboru najpovoljnije ponude donosi Komisija za provođenje Javnog poziva za kupoprodaju poljoprivrednog zemljišta. Na osnovu Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača za kupovinu poljoprivrednog zemljišta i odobrenja Ministarstva za poljoprivredu, šumarstvo i vodoprivredu HNK Mostar, kupac i ponuđač sklapaju ugovor o kupoprodaji poljoprivrednog zemljišta. 

 

Obradila: Viši stručni saradnik za poljoprivredu

Lana Begtašević – Velagić, dr.vet.med.

Kontrolisao: Šef službe za privredu i društvene djelatnosti

Adisa Kevrić, dipl.ecc.

Pomoćnik Načelnika za privredu, finansije i društvene djelatnosti

Vahid Alibegović, dipl.ecc.

 

Načelnik, Emir Bubalo

DOSTAVITI:                                                                                           

  1. Oglasna tabla Općine Konjic
  2. Web stranica Općine Konjic                                
  3. Služba x 3
  4. Načelniku x1
  5. A/a

OBAVJESTENJE POLJOPRIVREDNIM PROIZVOĐAČIMA - KANTONALNI PODSTICAJI

Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede HNK  obavještava poljoprivredne proizvođače o tomu kako je Vlada Hercegovačko-neretvanskog kantona  u Budžetu HNK za 2019. godinu osigurala novčana sredstava za „Poticaji u poljoprivredi“ u iznosu 1.320.000,00 KM.

Program podrške u procesu je donošenja.
Ministarstvo načelno planira poticati:

  • Podizanje novih nasada (jabuka, kruška, šljiva, trešnja, višnja, breskva, nektarina, marelica, šipak, smokva, orah, bajam, lješnjak i kivi);
  • Podizanje novih nasada masline;
  • Podizanje novih nasada vinograda;
  • Proizvodnju grožđa-starih nasada;
  • Proizvodnju šljive-starih nasada;
  • Proizvodnju smokve-starih nasada;
  • Proizvodnju šipka-starih nasada;
  • Proizvodnju maslina-starih nasada;
  • Proizvodnju malina-starih nasada;
  • Proizvodnju lubenice;
  • Proizvodnju bijeloga luka;
  • Proizvodnju povrća u plastenicima;
  • Proizvodnju presadnica povrća i ljekovitog bilja;
  • Podrška održivosti pčelarske proizvodnje od važnosti za oprašivanje poljoprivrednih kultura - Oprašivači poljoprivrednih kultura – pčelarstvo;
  • Podrška hranidbe u ovčarstvu i kozarstvu;
  • Podrška hranidbe u uzgoju krava prvotelki-rasplodne junice;
  • Podrška hranidbe u uzgoju goveda u sistemu krava-tele;
  • Podrška hranidbe u uzgoju svinja;
  • Subvencija nabavke traktora i priključaka za traktore;
  • Subvencija nabavke opreme za natapanje;
  • Subvencija nabavke nove opreme u govedarstvu, kozarstvu - muzilice i miješalice za hranu i
  • Interventna sredstva.

Poljoprivredni proizvođači trebaju do 31. marta 2019. godine ažurirati podatke u Registru poljoprivrednih gospodarstava i Registru klijenata koji se vodi u općinskim/gradskim službama. S obzirom na to da se bliži krajnji rok za prijavu podataka u RPG/RK, sugerišemo poljoprivrednim proizvođačima da izvrše sve potrebne prethodne radnje kako bi mogli aplicirati za kantonalne novčane podrške. Dakle, do propisanog roka, 31. marta 2019. godine potrebno je izvršiti ažuriranje i prijaviti eventualne promjene koje moraju biti evidentirane u Registru (RPG/RK).

Napominjemo kako je klijent (poljoprivredno gospodarstvo) koji se bavi biljnom i/ili animalnom proizvodnjom dužan prijaviti nastale promjene - promjene broja bankovnog računa i banke, promjenu nositelja poljoprivrednog gospodarstva, broja članova gospodarstva, osnovnih podataka (adresa, kontakt telefon, organizacioni oblik i dr.), posjede, korištenje - površine koje se planiraju koristiti i planirane kulture, te brojno stanje stoke/košnica, dokumenta u RPG/RK najkasnije do 31. marta 2019. godine.

Podaci u svezi sa zemljištem prijavljeni u RPG/RK i evidentirani na Listi korištenja (Detaljni prikaz biljnih usjeva na posjedima), kao i podaci u svezi sa stočnim fondom prijavljeni u RPG/RK i evidentirani na Listi stoke (Detaljni prikaz stočnog fonda) moraju se slagati s planiranom poljoprivrednom kulturom, odnosno planiranom brojčanom situacijom stočnog fonda na poljoprivrednom gospodarstvu na terenu. Podaci u RPG/RK moraju imati osnovu u priloženoj skeniranoj dokumentaciji za svakog klijenta koja treba biti čitka i vidljiva.

Klijent (poljoprivredno gospodarstvo) upisan u RPG/RK u 2019. godini dužan je imati potpune i tačne podatke (osnovne podatke - bankovni račun, banka i dr., članovi, posjedi, korištenje, stoka, dokumenti) i imati osnovu u priloženoj skeniranoj dokumentaciji koja treba biti čitka i vidljiva.

 

OBAVJEŠTENJE ZA POLJOPRIVREDNE PROIZVOĐAČE

Obavještavamo sve poljoprivredne proizvođače sa područja općine Konjic da je objavljen Javni poziv za dodjelu sredstava za podsticaj u poljoprivrednoj proizvodnji. 
Više informacija i obrasce možete naći na link - u.

 

JAVNI POZIV ORGANIZACIJAMA CIVILNOG DRUŠTVA/NEVLADINIM ORGANIZACIJAMA ZA PREDAJU PRIJEDLOGA PROJEKATA

Općina Konjic poziva sve organizacije civilnog društva (OCD)/nevladine organizacije (NVO) iz Bosne i Hercegovine da dostave prijedloge projekata koji su u skladu sa razvojnim ciljevima općine Konjic iz sljedećih prioritetnih oblasti:

1.

Obilježavanje značajnih datuma i događaja (lokalnih i drugih nivoa),

2.

 

 

 

 

3.

Neformalna edukacija za mlade (kursevi stranih jezika, edukacija iz oblasti likovne umjetnosti, fotografije, muzike, škole i informatike); Kultura (kulturne manifestacije, koncerti, izložbe, predstave); izdavaštvo (naučna djela, roman, zbirka pjesama ili aforizama i sl.)

 

 

Sport, sportske aktivnosti-sport za sve; ekologija i zaštita okoliša, promocija turizma i stvaranje preduslova za unapređenje turističkih potencijala u općini Konjic, ;

Ukupan iznos za prioritetnu oblast 1 koji će se raspodjeliti za finansiranje projekata organizacija civilnog društva je 20.000,00 KM. Ukupan iznos za prioritetnu oblast 2 koji će se raspodjeliti za finansiranje projekata organizacija civilnog društva je iznosit će 70.000,00 KM. Ukupan iznos za prioritetnu oblast 3 koji će se raspodjeliti za finansiranje projekata organizacija civilnog društva  je 200.000,00 KM
PRAVO UČEŠĆA:
Učešće u ovom javnom pozivu je otvoreno, na jednakim osnovama, za sve formalno registrirane OCD-e i NVO-e (udruženje/udruga ili fondacija), u skladu sa važećim zakonskim propisima u Bosni i Hercegovini. Sve zainteresirane organizacije civilnog društva detaljne informacije o uslovima za apliciranje i kriterijima za finansiranje projekata mogu pronaći u smjernicama za podnositelje projekta u okviru javnog poziva.
PREUZIMANJE DOKUMENTACIJE:                                                                                
Dokumentacija za prijavu na Javni poziv za općinu Konjic može se preuzeti od 18.03.2019. godine slanjem  zahtjeva sa nazivom zainteresirane organizacije na e-mail: Ova e-maila adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli. ili lično preuzimanjem na (Info pult) Općine Konjic, Maršala Tita br.62, 88400, Konjic. Sve potrebne informacije i elektronska verzija cijelog paketa prijavne dokumentacije može se naći i na službenoj web stranici općine (www.konjic.ba).
Pitanja u vezi sa javnim pozivom mogu se postaviti putem e-mail adrese: Ova e-maila adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli., sa naznakom za Javni poziv organizacijama civilnog društva/nevladinim organizacijama za predaju prijedloga projekata koji će se finansirati iz budžeta Općine Konjic za 2019. godinu. Pitanja  se mogu postavljati do 08.04.2019. godine. Odgovori na upite bit će dostavljeni u pisanoj formi unutar 3 radna dana od primitka upita. Odgovori na upite će zbog transparentnosti biti proslijeđeni svim potencijalnim podnositeljima prijedloga ili javno objavljeni na općinskoj web stranici.
PREDAJA APLIKACIJA:
Ispunjena aplikacija (sa kompletnom zahtjevanom dokumentacijom) mora se dostaviti u dva (2) primjerka za svaki kandidirani projekat u štampanoj formi i jednoj elektronskoj kopiji (CD ili USB) u zatvorenoj koverti preporučenom poštom ili lično tokom radnih dana (ponedjeljak – petak), u periodu od 08:30 do 15:30 sati, na sljedeću adresu, sa naznakom za Javni poziv organizacijama civilnog društva/nevladinim organizacijama za predaju prijedloga projekata koji će se finansirati iz budžeta Općine Konjic za 2019. godinu (obavezno navesti prioritetnu oblast na koju se aplicira):
Općina Konjic,
Šalter sala (prijem podneska),
Maršala Tita br. 62, 88400, Konjic.
Elektronska kopija mora minimalno sadržavati obaveznu projektnu dokumentaciju (projektni prijedlog, pregled budžeta, matricu logičkog okvira i plan aktivnosti i promocije).
Konkurs je otvoren 28 dana, a rok za predaju aplikacija je 15.04.2019. godine, do 15:30 sati. Aplikacije dostavljene nakon  navedenog roka bit će razmatrane jedino u slučaju da poštanski žig ukazuje na datum slanja prije zvaničnog isteka roka. Vanjska strana koverte mora sadržavati naziv poziva za predaju prijedloga projekata, puno ime i adresu podnositelja projekta, puni naziv projekta i navod “Ne otvarati prije zvaničnog otvaranja”. O primljenoj pošiljci u Općini će se voditi uredna evidencija i izdavati potvrde o prijemu. Svi aplikanti koji su predali prijedloge projekata, koji su prihvaćeni ili odbijeni, bit će obaviješteni u pisanoj formi o odluci u vezi sa njihovim prijedlogom projekta, u roku od 30 dana od dana zatvaranja javnog poziva. Rezultati će biti objavljeni na web stranici općine Konjic, kao i na oglasnoj ploči Općine.

Javni poziv možete preuzeti na linku: Javni poziv

Svu potrebnu dokumentaciju možete preuzeti u prilogu:

Njemačka inicijativa za pronalaženje dobavljača u zemljama Zapadnog Balkana 2019

Mjesto održavanja: Dortmund, SR Njemačka (Industrijsko-trgovinska komora u Dortmundu)
Datum održavanja: 06.06.2019. godine
Cilj projekta je da se u okviru jednodnevnog događaja odabrane kompanije iz Bosne i Hercegovine i zemalja Zapadnog Balkana sastanu sa njemačkim firmama koje traže dobavljače roba i usluga iz traženih djelatnosti poslovanja. Zainteresovane njemačke kompanije dolaze pretežno iz metaloprerađivačkog sektora, dobavljačkog sektora za autoindustriju, sektora prerade i proizvodnje materijala od plastike, kao i elektro i elektronskog sektora.
Koncept projekta se bazira na B2B-matchmaking platformi:
➢ Inicijalna pedeset dva (52) profila zainteresovanih njemačkih kompanija se nalazi u prilogu dopisa, sa opisima djelatnosti kompanija i konkretnim proizvodnim zahtjevima koji su upućeni firmama u zemljama Zapadnog Balkana. U profilima njemačkih kompanija se navodi šta sve firma, tj. proizvođač iz regiona treba da ima u svom proizvodnom portfoliju kako bi se kvalifikovao za potencijalnu saradnju.
➢ Svoju zainteresovanost za učešće u projektu ostvarujete kroz popunjavanje prijavnog formulara koji se također nalazi u prilogu ovog dopisa.
➢ Pristigle prijave se šalju njemačkim kompanijama na uvid koje kroz sistem ocjenjivanja biraju firme s kojima žele da održe sastanak na događaju u Dortmundu ove godine.
➢ Važna napomena: ukoliko profili kompanija iz Zapadnog Balkana ne odgovaraju potrebama njemačkih kompanija, oni mogu da odustanu od učešća na događaju u Dortmundu.
Ukoliko ste se prepoznali kao potencijalni dobavljač neke od njemačkih kompanija, pozivamo vas da popunite prijavni formular i pošaljete ga na e-mail: Ova e-maila adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli. najkasnije do 29.03.2019. g.
Događaj se realizuje pod pokroviteljstvom Ministarstva za privredu i energiju SR Njemačke u okviru Programa za razvoj stranih tržišta za mala i srednja preduzeća SR Njemačke.
Dodatne napomene:
• Prijavni formular se popunjava na engleskom jeziku, a popunjavaju se samo predviđena polja za odgovore u koloni B.
• Prijavni formular mora biti dostavljen u Excel formatu.
• Službeni jezik na B2B događaju je engleski, tj. B2B sastanci će se odvijati na engleskom jeziku (opcionalno njemačkom jeziku).
• Broj mjesta na B2B događaju je ograničen, tj. na događaju učestvuju samo one kompanije koje sa svojim proizvodnim programom odgovaraju potrebama njemačkih kompanija.
• Kotizacija za učešće na ovom događaju se ne naplaćuje.

U prilogu mozete preuzeti poziv i prijavni formular:

 

 

 

Budi sama svoja šefica! Budi sam svoj šef!

Ako si iz jedne od 29 opština/općina/gradova koji imaju otvoren poziv za mikrobiznise, pretvori ideje, hobije ili interese u vlastiti mikrobiznis. Osvoji od 500 do 2.000 KM ekspresnih bespovratnih sredstava!

Preduslovi su jednostavni:

– Imaš između 18 i 35 godina;

– Sjedište tvog biznisa će biti na teritoriji grada/opštine/općine za koju je objavljen poziv;

– Potrebno ti je od 500 KM do 2.000 KM

– Registrovat ćeš novi biznis unutar 3 mjeseca nakon što dobiješ novac.

Tvoj biznis će:

– Biti registrovan kao komercijalno poljoprivredno gazdinstvo, samostalno preduzetništvo (RS) ili obrt (FBiH);

– Uposliti minimalno jednu osobu (tebe ili nekog drugog);

– Pokazati potencijal za finansijsku održivost;

– Biti koristan i za širu društvenu zajednicu tj. za impakt (više info u samoj prijavi).

VAŽNO: Glasanje i rokovi:

– Rok za prijavu je 25.03.2019. (do 14 h);

– Glasove skupljaš od 10.04 do 16.04.2019. godine (do 14:00 h);

– Moraš prikupiti minimum 50 glasova;

– Bespovratni novac dobivaju oni sa najvećim brojem glasova unutar raspoloživog fonda.

Šta ne podržavamo:

– Biznis koji je već registrovan;

– Biznis čije djelovanje/proizvodi/usluge štete životnoj sredini;

– Biznis čije sjedište neće biti na teritoriji grada/opštine/općine za koju je objavljen poziv;

– Biznis koji se bavi proizvodnjom ili prodajom duhana, cigareta ili pića i prehrambenih artikala sa sadržajem alkohola;

– Biznis koji se bavi proizvodnjom i/Ili prodajom oružja I municije;

– Biznis čija je djelatnost rizična za životnu sredinu, zdravlje i živote ljudi (hemijska industrija, obrada i proizvodnja opasnih materijala itd.);

– Biznis koji se bavi neetičnim, neistraženim ili riskantnim industrijama (kriptovalute, alternativne metode liječenja, kockanje, seks industrija, proricanje budućnosti i sl.).

Da znaš unaprijed:

-Svoju prijavu pišeš na GRANT MIKROBIZNIS, a u tome ti može pomoći i Vodič za popunjavanje prijave. Nakon prijave biznisa (njen status treba da bude U provjeri), naš Odbor za mikropreduzetništvo će ti pomoći u razvoju prijave i finansijskog plana za prvu godinu poslovanja;

– Prije isplate, provjerićemo tvoj identitet, godište i potpisati Ugovor.

 

Omladinska banka Konjic- Poziv za društvene projekte mladih 2019

TREBAŠ NEKOG DA TE POGURA?

                                            Za društveno korisne projekte u Konjicu odmah imamo 11.250 KM!

A kako? Vrlo lako:

  • Ako imaš ideju kako poboljšati život u svojoj zajednici, prijavi projekat do 25.3.2019. godine do 14:00h.
  • Upravo je zajednica ta koja bira pobjednike i glasa za projekte od 10.-16. 04.2019. godine
  • Pobjednici su oni projekti s najvećim brojem glasova (minimalno 50)

Prijavi se ako:

1) Okupiš grupu od 3-7 članova i članica između 17 i 35 godina

2) Svi se registrujete u LONAC.pro

3) Želite da provedete projekat na teritoriji općine Konjic

4) Od Omladinske banke vam treba minimalno 500 KM, a maksimalno 1.500 KM

5) Pojedinci, preduzeća, ustanove, nevladine organizacije će podržati vaš projekat u robi ili novcu ili uslugama u iznosu od 50-200% od traženog iznosa

6) Projekat ćete provesti u periodu od 01.05-01.08.2019.godine

Pored toga, projekat treba da:

1) Koristi zajednici u kojoj se provodi

2) Okuplja volontere i volonterke i ima dodatnu vrijednost – inovativan je, uključuje one koji su tradicionalno isključeni, ima pozitivan uticaj na okoliš, pazi na ravnopravnost…

3) Može da se provede u okviru navedenog vremena, sa ljudskim resursima i traženim budžetom koji je realan, detaljan i odgovara opisu projekta.

Omladinska banka neće razmatrati projekat:

  • Ukoliko ga podnosi jedna osoba, nevladina organizacija, politička partija ili javna institucija
  • Koji poziva na bilo koji oblik nasilja i diskriminacije ili promovišu alkohol, droge ili nezdrav način života
  • U čijem budžetu su planirane plate i honorari za vas koji provodite projekat, te nabavka oružja (čak i ako je u sportske svrhe) ili opreme koja se povezuje sa naoružanjem
  • Kojem je svrha nabavka elektronske opreme. Ukoliko je kupovina elektronske opreme neophodna, u izuzetnim slučajevima može biti odobrena u iznosu višem od 30% od dodjeljenog granta
  • Ako se sredstvima banke planiraju platiti troškovi registracije udruženje ili druge vrste organizacije
  • Ako su sredstva Omladinske banke namijenjena za dodjelu grantova, odnosno sredstava drugim neformalnim grupama, pojedincima, orgazacijama ili sl.
  • Ako troškovi ne mogu biti plaćeni preko žiroračuna
  • Čiji troškovi pokrivaju iznajmljivanje opreme od fizičkih lica

Evo šta je još bitno:

  • Da bi projekat bio razmatran potrebno je da najmanje tri osobe iz projektnog tima kliknu na Pošalji do 25.3.2019. (do 14:00 h) i status prijave mora biti U provjeri
  • Svoj projekat počni na LONCU u dijelu GRANT OB PROJEKAT
  • Ukoliko projekat pobijedi u kampanji, grupa je u obavezi dostaviti potvrde koje dokazuju doprinos zajednice te saglasnost za rad, ukoliko je potreban od vlasnika prostora/nadležne institucije

I za kraj, ne brini kako treba osmisliti i napisati projekat, napisali smo odličan vodič u kojem sve objašnjavamo korak po korak – Kako do projekta Omladinske banke.

Također, pročitaj više i o Omladinskoj banci Konjic te ko su članovi i članice odbora koji će raditi prvu selekciju projekata.

Projekat za mlade -Moja budućnost

Dana 13.03.2019 u sali Općine Konjic započeta je radionica sa drugom grupom mladih ljudi prijavljenih  na projekat MOJA BUDUĆNOST – novi tromjesečni program za mlade za lakše nalaženje posla. Program ima za cilj pomoći mladima da razviju poslovne vještine, upoznaju trendove i prilike za nalaženje posla i karijerno se usmjere prema zanimanjima budućnosti! Prvih pet sedmica će se održavati  obuka o vještinama koje traže poslodavci i načinima i prilikama kako ih razviti.Organizatori programa su švicarska organizacija Helvetas, Munja Inkubator i Redah sa lokalnim voditeljima i u partnerstvu sa lokalnim vlastima i uz podršku Medicor fondacije.

 

Čestitka za 8. mart

Poštovane sugrađanke, drage Konjičanke.

Međunarodni dan žena je simbol borbe za ravnopravnost žena, borbe koja je već dala značajne rezultate, ali koja nas i dalje podsjeća da se svi trebamo zalagati kako bi smo imali jednake mogućnosti i prilike.
Doprinos koji žene daju razvoju našeg društva i izgradnji stabilnije zajednice je nemjerljiv. Mnogo je razloga zbog kojih žene zaslužuju više pažnje ali i mogućnosti da se ostvare i dokažu. 
Na ženama je danas velika odgovornost, brojne obaveze na očuvanju porodice u ovim teškim vremenima, profesionalne obaveze pomoć drugima, sve je to spojeno u naizgled krhkom biću koje se jednom rječju zove žena.
Zbog svega lijepog i dobrog što činite, što nam uljepšavate naše živote, drage sugrađanke, drage Konjičanke, u ime svih saradnika i u svoje lično ime,
Želimo vam sretan Dan žena, da vas prati sreća i neka vas nikad ne napušta snaga i optimizam kojim zračite i kojim oplemenjujete sve oko vas.

 

Čestitka u povodu Dana nezavisnosti BiH i 3.marta Dana oslobođenja Konjica od fašizma

Dan nezavisnosti, 1.mart zauzima posebno mjesto u kalendaru bitnih datuma u historiji BiH.To je jedan od najsvjetlijih i najznačajnijih datuma naše domovine, dan kad su se na referendumu 1992.godine građani Bosne i Hercegovine svih nacionalnosti odlučili za suverenu, nezavisnu, samostalnu i cjelovitu državu ravnopravnih naroda i građana.

Svim građanima Konjica čestitamo Dan nezavisnosti Bosne i Hercegovine i 3 mart-Dan oslobođenja Konjica od fašizma, uz želju da ostanemo na putu antifašizma koji je osnovni preduslov za normalan život, rad i napredak svih stanovnika Općine Konjic.

Najava 14. sjednice Općinskog vijeća

 Dana 27 . 02. 2019 .godine (srijeda ) u 10,00 sati  u sali Općinskog vijeća – zgrada Općine održaće se 14. sjednica Općinskog vijeća.

  U prilogu dnevni red sjednice: 

Potpisani ugovori sa novim stipendistima Općine Konjic

Dana 01.02.2019 godine u sali Općinskog vijeća potpisani su ugovori sa  pedeset novih stipendista Općine Konjic. Ukupan broj stipendista Općine Konjic u akademskoj 2018/2019 godini je 168 stipendista.  Stipendije se dodjeljuju za 10 mjeseci, u sljedećim mjesečnim iznosima:
-po 100 KM za studente prve godine
-po 130 KM za studente druge, treće, četvrte, pete i šeste godine
-po 80 KM za učenike srednjih škola.

Priključi se za RSS feed

Partneri

Kategorije članaka

Linkovi